Kezdeti lovaglóállásom nagyjából 3:05-3:10 volt. Többet szerettem volna, majdnem szarkát, de úgy éreztem, hogy kezdetnek éppen elég, van még hátra a napból elég idő gyakorolni. Amúgy is három percet vállaltam, ami már meg is van. Ne adj isten több lesz belőle, akkor se fogok kétségbe esni.

A komplexumot megint késő este sikerült megvalósítani, égnek hála megint minden izmom máshol fájt gyakorlatvégzés közben.

Lovagló- és faállás alatt a hátsó combzmok és a vádli feszült leginkább. Sólyáthelyezés közben, amikor a jobb lábam volt hátul, az oldalra eső fenékizom nagyon fájt, amikor hátravittem a testsúlyt. A másik oldalon is fájt, de ott nem annyira, valamint felhő kezek közben is meg-megéreztem. Ennél a gyakorlatnál az első combizmok is bemutatkoztak, hogy itt vagyunk. Örülök.

Felhő kezek közben viszont elég szépen melegszik a tenyerem, kézrátétellel sütök.

A bejegyzés trackback címe:

https://szaznap.blog.hu/api/trackback/id/tr645290835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása