Sixty Six

' The body should be triangular, the mind circular. The triangle represents the generation of energy and is the most stable physical posture. The circle symbolizes serenity and perfection, the source of unlimited techniques. The square stands for solidity, the basis of applied control'

'Six, six, six, the number of the beast' - jelen állás szerint a lovam jelenti, akinek a hátán üldögélek nap mint nap, és még mondjátok, hogy nem vagyunk lovas nemzet. Viszont legalább szép idő van a lovagláshoz. Meh lovaglás közben 2:15 körül megzavartak dolgoznom kellett, vehetjük az első kört bemelegítésnek.

Nem modnom, hogy a gyakorlat könnyebben ment volna. Egy negyventől a lábaim elkezdték élni a fájó életüket, kettő negyventől pedig rendesen remegtek is, pedig nincs hideg, hogy szükséges legyen.

Második kör lovagláson is túl, még mindig nem érzem a felszabadító érzést gyakorlás közben, utána igen. Menet közben úgy 1:40 körül észrevettem, hogy egy kicsit mélyebbre is mehetek még a vízszintes combhoz, utána meg arra gondoltam, hogy biztos nem voltam normális, hogy bevállaltam a lovaglóállást.

Pedig: 'A tavasz tizenhét pillanata lovaglóállásban szebb' - mondta Stirlitz.

A bejegyzés trackback címe:

https://szaznap.blog.hu/api/trackback/id/tr485230731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bátori Ági 2013.04.24. 13:27:25

Hát, minden elismerésem a lovaglóállás bevállalása miatt! Próbáltam egy hétig mindennap többször beiktatni az egyéb gyakorlásaim mellé, de aztán csak jól kicsináltam a lábaimat és már tai chizni is alig tudtam. :DD Majd a 100 nap után egy következő edzéstervbe beleveszem.

Ahogyan Te csinálod, az nagyon elismerésre méltó - szuper nehéz kihívás.

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2013.04.24. 13:31:56

az allas neha tud kemeny lenni, utana meg par percig ne akarjak labra allni
viszont kesobb tok jo konnyu erzest ad

meg izomlazat
süti beállítások módosítása