A kínai vacsora miatt valamilyen szinten át kell struktúrálni a napot, mert evés után nem lesz nyújtás, maximum kinyúlás. Mondjuk a gyakorlatok egy részét eddig is más időpontban végeztem, de így nem lehet eltolni őket, hiszen: aki nem dolgozik ne is egyék.

Viszonylag nehezebben vettem rá magam a gyakorlás elkezdésére, munkahelyen előfordul, hogy mást is kell csinálni, de most már túl vagyok az első körön. Igazából a lovaglóállásnak állok neki a legnehezebben, bár az tart a legrövidebb ideig, de addig elég intenzív.

Az első eredmények szerint 02:15.577 igazából nem is volt olyan nagy kihívás, bár amikor jobban támaszkodom a hátsó izmokra/szalagokra, akkor erőteljesebb érzés tör fel. Ilyenkor jobban lemegyek, és a testúly is kicsit hátrébb kerül. Leülök, csak a széket nem találom.

Viszont azt is meg kell jegyeznem, hogy gyakorlás után általában tök jól, feldobódva érzem magam, akkor is, ha járni éppen nem tudok.

Két lovaglóállás között egy kis komplexum, észrevettem, ha a térdem előrébb megy, mint a lábujjam, akkor fáj, ami amúgy egy tai chi alapvetés, de most ténylegesen bizonyítást is nyert, így most jobban odafigyelek rá.

A felhőkezek is mélyebben, szélesebb állásban mennek, ennek hatására jelentősen  húzódnak a belső combizmok.

Újabb lovaglóállás helyett kicsit nyújtottam, hogy a forgalom két irányú legyen. Ehhez a tavalyi játékszeremet használtam fel, kb derék magas, mondhatni derekasan helyt áll, de amikor a lábam rajta van, és elkezd billegni, az nem biztos, hgoy a legjobb. Valamint csináltam ég egy kis sarokhoz ülést, szerintem egész jól sikerült

waterfall_strethcen.jpg

Nah igen, azt hiszem belülről megint szebbnek látszott a dolog, mint igazi valójában. Romokban vagyok.

Nyújtás után még egy kis - 02:15.602 - lovaglóállás, hogy biztosra menjek, ha eddig tudtam volna sétálni, akkor gondoljam meg újra, hogy valóban szeretnék-e.

A bejegyzés trackback címe:

https://szaznap.blog.hu/api/trackback/id/tr865107874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása