huszonotodiknap.jpgElérkeztünk a táv negyedéhez. Vajh ki merre és hol tart?

Négy fal között végzett qi gong gyakorlat közben lágyan fújt a szél.

Gyakorlat végzés közben és után nyafogok, hogy mennyi  minden érdekes dolog manifesztálódik a lábaimban, de utána sokkal lazábban, könnyebben tudok járni, kelni. Persze, ha sikerült felállni.

A napi gyakorlás pedig kezdetét veszi.

Első időn túl, időn túli lovaglóállás, ideje 02:22 kis ráhagyással kettőhúsz, hogy a gyakorlati eleji beleállás is meglegyen.

Szintén egész könnyedén ment az állás, megint a comb belő fel húzodszkodott, ami egészen a csipő közelében van.

Csipő és vádli nyújtás a továbbiakban is, még több béka.

Az első gyakorlat után viszonylag hamar megcsinálva a másikat egész más izmokat lehet megérezni, hiszen sokkal mélyebbre megy le az ember rögtön az elején. Két érszrevétel, egyik az, hogy meg tudtam csinálni megint a két perc huszat rövid időn belül, másodig pedig az, hogy sokkal kevésbé volt fájdalmas. Inkább a térdeimet éreztem, néha már azt gondoltam, hogy nem is vízszintes a combom, hanem tovább is ment, ami nem biztos, hogy jó, ha igaz. A lábaim csak a második percet átlépve kezdték el éreztetni magukat.

Auh! Lehet, hogy a combokat annyira nem érzem most, de a hátsó felembet harapdálják, mindig is éreztem, hogy ez a gyakorlat is nő alakformáló.

Viszont a párhuzamos talpélfogás is egész jól megy, szinte fájdalom nélkül. Akkor jó, ha fáj! Nah igen, ezért szinte fájdalom nélkül.

Spárgával való álláspontom annyira még nem látszik közeledni.

Sötétben, zenére csinálni a komplexumot, mint valami bizar koreográfiát. Külön utasítást ugyan nem kaptam, vagy csak hamarabb leléptem, de ráutaló magatartást feltételezve a testsúlyáthelyezést húzás-tolás együttesével gyakoroltam, és így nem is akartam magam az égbe tolni. Csak átkozni.

Az állásaim szépen mélyülnek, akkor is, ha kicsit feljebb állok belőle meghalás erős gyanúja miatt. Szépen lassan visszasúllyedek.

A bejegyzés trackback címe:

https://szaznap.blog.hu/api/trackback/id/tr75117925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bátori Ági 2013.03.07. 16:23:46

Nyújtásban a békával vannak bajaim, mert nyújtja a térd körüli szalagjaimat is - szóval a béka veszélyes állat, most keresek másikat a magam részéről.

A spárgával nem egyszerű nekem se az álláspontok közelítése, tele van kifogásokkal: itt nem vagy elég laza, ott nem nyúlik az az izom eléggé... kitartó tárgyalásokat folytatok, nem adom fel.
süti beállítások módosítása