kung_fu_ruha_saman_2594_2-500x500.jpgMondhatni elég régen csináltam bármilyen formát is, viszont hétvégén rámtört a vágy, és éjfél körül lementem gyakorolni egyet.

Sajnos az elmaradt idő meghozta a nem túl kellemes hozadékát, hogy egy-két technika, lépés nem jött olyan szépen, vagy egyáltalán nem, mint ahogy illett volna. 
Viszont annyira fellelkesedtem a kis esti gyakorlástól, hogy másnap is megcsináltam, és befejezést követő dinamikus lépcsőmászás után rendeltem magamnak gyakorló ruhát.

Mivel megérkezett a ruha, így illendő volt egy formával felavatni. Leírás szerint a ruha mérete mosás után ~10%-kal csökken, ami nem is lesz olyan nagy baj, hiszen jelenleg családi kiszerelés.

A szokásos 48-as forma mellé felvettem a wudang lándzsa formát is. Ez utóbbi elég jól ment, belülről nézve legalább is, viszont a pusztakezes formában is előjött pár olyan mozdulat, amit már elveszettnek hittem. Nem is kellett gondolkodnom rajta, csak úgy jött magától.

Jó érzés volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://szaznap.blog.hu/api/trackback/id/tr9113903076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása