Hosszú élet

Címkék: hosszú élet dr maoshing ni

2013.07.29. 09:33

'1985-ben, mialatt posztgraduális tanulmányaimat folytat­tam Sanghajban, felfigyeltem arra, hogy hajnalonta idős embe­rek csapatostul vonulnak a közeli parkokba, energiafejlesztő módszereket (például taichi, qigong) gyakorolni. Sokukkal elbeszélgettem, némelyiküket meg is vizsgáltam. Nem egy kö­zülük százéves is elmúlt. Bámultam délceg tartásukat, eleven mozgásukat, éles elméjüket, életerejüket és általános egészsé­gi állapotukat. Ez a tapasztalat, gyerekkori gyógyulásom em­lékével együtt az egészséggel kapcsolatos megelőző szemlélet tanulmányozására inspirált. Ezzel kezdtem az évszázados élet­kor és általában a hosszú élet tudományának idestova húsz­ éves kutatását.'

Dr. Maoshing Ni

A bejegyzés trackback címe:

https://szaznap.blog.hu/api/trackback/id/tr215431604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása