Harmadik nap

Címkék: james kihívás tai napos száz chi lábemelés

2012.01.25. 15:10

Akárhogy próbálom nem lesz könnyebb a lábemelési gyakorlat, se reggel, se este, de sajnos a mérleg nyelve szerint még én sem, igaz még csak két napot tudok a hátam mögött.

 

A képnek van egy kis túlzó mivolta, majdnem így csinálom én is.

Délután/este meg várnak még rám a mai vállalások is.

Mivel ma szinte egész nap James-et hallgattam, maradt a nyújtáshoz is, bár ennek sok köze nincs a kihíváshoz.

Időtartamot, pontosat, nem tudok, de fájank a lábaim, és végre volt egy kis, saját szinten, sikerélményem hiszen: a mosógépre helyezett bal lábam ki tudtam nyújtani teljesen, nem mondom, hogy kényelmes helyzet volt, de még pár nap és.

A bejegyzés trackback címe:

https://szaznap.blog.hu/api/trackback/id/tr273770015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása