Néhány észrevételt szeretnék megosztani, amit gyakorlás után tapasztaltam. Nem csak én, hanem a más, szintén nei gongot végző társam is.

Azt még elég merész dolog lenne kielenteni, hogy nem érzek semmit, ha jól hasba vágnak, de ez a fájdalom, vagy inkább érzés elég messze van attól, amit annak idején éreztem.

Most, ha kapok egy gyomrost, akkor az ütés ereje nem terjed tovább a hason belül, a belső szervek felé, hanem megáll, és inkább a has felületén oszlik el.

Valami olyasfél, mikor az ember nyáron ugrik egy szép nagy hasast a vízbe. Nem egészen kellemes érzés, de azért létezik annál sokkal rosszabb fájdalom is.

Példának okáért a holnapi izomlázam, mert hosszú idő óta először megint súlyzóval gyakoroltam, és menet közben is éreztem, hogy lázas izmaim lesznek.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szaznap.blog.hu/api/trackback/id/tr517314456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása