A ma reggeli lábemelésbe nem belekezdeni volt nehéz, hanem folytatásra bírni magam, de csak megcsináltam.

A nyújtással kapcsolatban nem lesznek gondok, hiszen ma csoportosan elkövetett önkínzást fogok elvégezni Viking vezényletével.

Egy kis bemutató a tai chi technikák harci alkalmazásáról:

A fenti mozgókép talán ad egy kis lökést a forma gyakorlására.

Indulás elött még egy kis lábemelés, hogy a nap igazán szép legyen. Ha kint úgy is hideg van, legalább belül legyen meleg.

Hazaérkeztem a nyújtó közösségben eltöltött megbeszélésről, az izomláz megint sunyi módon talált rám, hazafelé még nem is éreztem szinte semmit, aztán egyre jobban kezdtem érezni a lábaimat.

Ezen felül sajnos be kell látni, hogy az időjárás egyre kevésbé alkalmas a kinti forma gyakorlásra, nem is úgy egyben fázom, hanem a kezeim lesznek jégcsappá.

Azt hiszem, hogy a napi sajt adag bevitelem is csökkentenem kéne.

A bejegyzés trackback címe:

https://szaznap.blog.hu/api/trackback/id/tr994043739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bátori Ági 2012.02.03. 10:52:43

Tegnap este, amikor épp rohantam Miriékhez, egy nagykabátos, bizonytalanul felém integető férfialakra lettem figyelmes. A kabát kapucnija gondosan az arcába volt húzva, csak a szemeit láttam, már amennyire sötétben, közvilágítás alapján lehetséges. Gyanús volt. Viszont a nyóckerben rohantam épp, és ott annyiféle kabátos, kapucnis férfialak rohangál, a fene se akar kifejezetten ismerkedni az utcán este nyolc körül...

Elrohantam mellette, de semmi reakció, maximum döbbent tekintet, de ezt is csak félig-meddig láttam, inkább éreztem a sötétben. A kíváncsiságom nem hagyott nyugodni, és visszaléptem - hátha ismerem. Mert ismerős nem rohanunk el, csak úúúúgy, ukkmukkfukk.....

Képzeld el, a bizonytalanul integető férfialakról kiderült, hogy nagyon is ismerem, sőőőt, kedves ismerősről van szó. :D

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2012.02.03. 11:17:35

@Bátori Ági: a leírás és a platform választás alapján magamra ismerek
süti beállítások módosítása