Tizenhatodik nap

2012.02.07. 10:56

Mostanában megint a hasamban érzem a kellemes kis izomlázat, de még mindig nem látom azt, hogy a térofogatában változás állt volna elő.

Bár belegondolni se merek, hogy a hétvégén miket, és mennyit ettem.

Mai napi kihívásokat az edzésen szerettem volna teljesíteni, ami úgy, hogy mindkét edzésen ott voltam talán sikerült is.

A második félidő eléggé átcsúszott előadásba és sütievésbe, szóval majden hogy csak a feleseleges kilóim növekedtek.
Volt minden, mi szem szájnak ingere:

  • duplacsokis muffin
  • gyümölcsök
  • pogácsa
  • megáldott krisna tudatú sütemény

A kihúzott mi tegyél, illeteve mit ne tegyél ajánlások szerint elég nagy bajban lennék, ha most kerülne sor a választásokra.


Mindezen kívül, kellemes fáradtság uralkodott el rajtam, de valahogy fel is töltött.

Pedig nem is vagyok káposzta.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szaznap.blog.hu/api/trackback/id/tr724074772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása