Harmincadik nap

2012.02.21. 03:19

Tegnap este a kudarcba fulladt nyújtásom után elég rossz közérzettel megáldva arra jutottam, hogy jobb lesz most lefeküdni. Viszont az időpont még kedvezett arra, hogy egy-két csillagot elropogtassak.

Ennek az lett a hatása, hogy nem tudtam aludni, csak forgolódtam, meg kis időtartamokra átfordultam egyik állpotból a másikba, de nem tartott sokáig.

Már kocsonyán lógtak a szemeim, még jó, hogy nem szeretem, mert akkor még teli bendővel is nehezítve lenne a pihenés.

Talán most is alszom.

Kis kárörvendéssel jó látni, hogy másnak is akadnak problémáji egy-egy technika elvégzésével, nyújtással.

Annyira nem leszek gonosz, nem teszem közzé a képet, csak belinkelem

Délután meg akasztanak az edzésen, remélem lesz annyi energia, hogy feltámasszanak.

Lábam az égbe  néz, s a föld vonzza magához.

A bejegyzés trackback címe:

https://szaznap.blog.hu/api/trackback/id/tr144153043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása