Negyvenötödik nap

Címkék: mind films empty

2012.03.07. 08:38

Tegnapi edzés alapjaiban rombolta le a lábaimról alkotott képet.

Elég kellemes nyújtási útmutatókat kaptunk az elkövetkezőkre, kezdek elgondokodni, hogy normális vagyok-e, és ha jól csinálom még tovább is élek.

Kínai vagy viking közmondás szerint.

Azért energiával is feltöldődtem tegnap, kár, hogy nem tudom mozgatni a lábaim.

Viszont a fogyás prodzsektnek lehet, hogy van kézzel fogható eredménye, páran kérdezték már, hogy fogytam-e, de az is elképzelhető, hogy az új hajam karcsúsít.

A tegnapi edzés után úgy gondoltam, hogy ma jobban kéne menni a dolgoknak, mégha a lábaim mást is mondanak, de sajnos a lábaim tiltakozásának helyet adott a fejem is, így csak egy rövidke önkínzásban vettem részt.

Úgy látszik, hogy először a fejemet kéne megtisztítani, és nem a hajamtól. Ezt elrontottam.

A formagyakorlat elemeit elvileg tudom, de visszanézve nem biztos, hogy rájuk ismernék, hacsak nem a zsiráf stílusú új iskola fényében tekintünk rá.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szaznap.blog.hu/api/trackback/id/tr594294720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása