Víz sárkánytól a következő intelmeket

tai_chi_intelmek_0001.jpg

és tanácsokat kaptam

tai_chi_intelmek_0002.jpg

Érdeklődve várom, hogy a kígyó mit tartogat számomra.

A bejegyzés trackback címe:

https://szaznap.blog.hu/api/trackback/id/tr825056297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bátori Ági 2013.02.05. 13:53:43

Nekem is megvannak még ezek, és tök érdekeseket húztam. Először elképzelhetetlen volt számomra, hogy valóban NEKEM szóló az intelem - aztán az élet hozott egy rejtett helyzetet, amire mégis érvényes volt az intelem - persze a helyén volt a szívem, és nem voltam veszélyben igazából. Mindössze érdekes élmény volt.:)

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2013.02.05. 13:55:15

@Bátori Ági: :)

nekem meg könnyebbséget jelentett, hogy nem voltak választások
süti beállítások módosítása