A komplexum végrehajtása a hozzáadott gyakorlattal nagyjából két perccel nőtt, viszont gyakorlása közben egyre biztosabbá vált, hogy a jobb lábfejem, bokám környékét is szükségszerűen lazítani kell.

Első lovaglóállásom mára 02:20.364 ami nem is rossz, csak azt hiszem a hátam nem volt túl egyenes, ami talán könnyt a gyakorlat kivitelezésében, de ugye tudjuk akkor jó, ha fáj. Ebben az esetben a lábamnak biztos, hogy jó.

Egy újabb állás, ezúttal 02:25.735 egész 'könnyedén' ment. Inkább a végén vannak gondjaim, amikor szeretnék felállni, akkor rendesen tud fájni a belső combizom. Viszont úgy éreztem, hogy egyéb fura érzet elkerül, ez az egyenlőség addig áll fent, amig ülök, mondhatni üres és teli váltakoztatása, ugyanis ha felállok akkor azon nyomban vissznek le a lábaim guggolásba.

Végül a harmadik kör 02:30.250 elmondható, hogy kb minden lábizmom fáj, állás közben is izegtem-mozogtam.

lovagloallas_05.jpg

Komplexumon is túl, három kör, háromszor kilenc perc Lovaglóállásban való áramoltatásnál simán be tudom görcsöltetni a lábam, bár nem vagyok meggyőződve, hogy ez lenne a cél. A tenyerem viszont szépen felmelegedett.

A bejegyzés trackback címe:

https://szaznap.blog.hu/api/trackback/id/tr475081370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása