sarokrugas.pngA táv harmada, és olyan sok szép hármas van benne, ráadásul ünnepnapra is esik, a hó.

Tévedés kockázatával élve úgy emlékeztem, hogy a sarokrúgásnál is, a térd és a könyök összerér, és abból lesz a rúgás.

Próbálgattam így az állást, és néha-néha már el is hittem, hogy sikerült.

Aztán képen megnézve rá kellett döbbennem, hogy úgy ér össze a kéz és a láb, hogy a vállam előbbre nyomom, hogy sikerüljön a találkozó.

A rúgásról meg jobb, ha szót se ejtünk.

Szót se többet, jöjjön a gyakorlás.

Túl az első lovaglóálláason, ami elég hibridre sikeredett, anniyra nem fájt, és az állás mélysége megvolt, de valahogy mégse az igazi volt, mint egy kilapított kisbéka.

A második gyakorlat jobban ment, könnyen lefelé, aztán az állás elég nehéz volt. Combom elöl, tául fáj, attól függően, hogy kicsit feljebb, vagy lejjebb vagyok. Visszatértek a remegő lábak, egyik a másik után, pedig nem is Ladánybenén vagyok.

Az este Keiko Matsui zenéjére csináltam a komplexumot.

Leginkább belső combizmok, és a csipő nyítása érzékelhető, de aztán lehet, hogy később előbújnak az alantas fájdalmak is. Nah igen, a vádlim is kezdem érezni. Mai kedvenc gyakorlatom egyelőre a felhőkezek.

Komplexum bemelegítő hatásáról, előtte, amikor a lábaimam fel akartam lépni a mosógépre, azok inkább diszidáltak, utána viszont a zöld határon jöttek át.

Ha már úgy is a csipő nyitást éreztem komplexum közben, akkor csináljunk egy kis békapózt, amit egészen megkedveltem. Nem mintha annyira kényelmes lenne, de egész jól el lehet benne lenni. . Bár nem így fogok még elaludni egy ideig.

Auh! A házikóálás még mindig azt hiszi, hogy a lábam valami rágógumiból val, és még mindig téved. A talpam lassan közelít a földhöz, nagy verseny, hogy ki nyer, ő, vagy a fájdalomküszöböm.

A bejegyzés trackback címe:

https://szaznap.blog.hu/api/trackback/id/tr705132662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása