Six

'The Art of Peace functions everywhere on earth, in realms ranging from the vastness of space down to the tiniest plants and animals. The life force is all-pervasive and its strength boundless. The Art of Peace allows us to percieve and tap into that tremendous reserve of universal energy.'

A tegnapi közösségi zabálás után viszonylag későn tudtam nekiállni a gyakorlatokank, ami önmagában nem baj. Inlább a bevitt étel mennyiségével volt probléma. 

A komplexum elvégzése közben nem adódtak gondok, melyet kis pihenő után követett a lovaglóállás. Komoly 2:30-ig bírtam utána teljes mértékben kidőltem. A nyújtás pedig teljesen minimalista módon történt. annak fényében, hogy az étel akármilyen kisebb-nagyobb megerőltetésre visszajön.

A mai nap is félig-meddig a tegnap jegyeit viseli, ami a közérzetem illeti.

Meglepő módon az első lovaglás sima ügy volt egészen 2:30-ig szinte nemis éreztem az ízét, onnantól fogva egy kicsit a comb belső izmai kezdték jelezni, hogy ők is jelen vannak.

Lefekvés előtt álldogáltam még egy kicsit (3:10), hogy szépek legyenek azok az álmok, bár a csilalgokat már álás közben is láttam. Igazából nem ment nehezen, a vége felé kezdtek el fájni egy kicsit a combizmok, de nem vészesen, ezért is gondoltam arra, hogy tovább maradok az állásban.

A bejegyzés trackback címe:

https://szaznap.blog.hu/api/trackback/id/tr645187042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása