Fifty

'One There are no contests in the Art of Peace. A true warrior is invincible because he or she contests with nothing. Defeat means to defeat the mind of contention that we harbor within'

Túl a táv felén. Új nap, új gyakorlat.

Első lovagláson túl. Szintén nem volt nagyon megerőltető. 2:20 környékén kezdett el fájni a belső combizom. Az állás szélessége talán másfél váll lehet, ami kellemesnek mondható.

Második lovaglás után, ami nagyjából az első kör értékeit mutatta. Mondjuk inkább az első combizmokat éreztem menet közben. A gyakorlás rejtett gyönyöre, hogy utólag minden izom fájni fog.

A komplexum első körét rögtön el is rontottam, a lovaglóállásban való keringetést nem kettő, hanem három percig csináltam. Két és fél perc körül vettem észre a hibát, és úgy döntöttem, hogy megcsinálom egészig a könnyebb nyomonkövetés végettt.

Utána még egy kis lábra hajolgatás, sarokhoz ülés, és íjállás. na jó, egy kis guggolás és lógás is.

A mosógép megmászására irányuló terveim is egész szépen, könnyedén mennek. Mai piros pont.

A bejegyzés trackback címe:

https://szaznap.blog.hu/api/trackback/id/tr995188261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása