Kilencvenedik nap

2013.05.11. 01:13

Bő 3:10-es állással kezdtem a mai gyakorlást. Az első perc annyira simán ment, hogy szinte úgy éreztem innen megyek aludni. Aztán ma második perc után érkeztek a fájások, eslősorban a belső combizmok. Lehet, hogy bírtam volna még, ha akad akaraterőm, de nem éreztem úgy, hogy annyira erőltetni kéne.

Megint esti komplexum. A gyakorlat nagyon nagy részére az volt igaz, hogy az első combizmaim fájtak elég rendesen.

Nagyjából a testsúlyáthelyezésnél kezdődött el, és folytatódott a felhő kezek alatt.

A belső combizmokat is éreztem, de azok elenyésző részét képezték az érzetnek, az első vombizmokot viszonyítva.

OUUHHH!

Nem kizárt, hogy a lábamra megint ráférne egy kis lazító maszírozás, vagy valami.

A bejegyzés trackback címe:

https://szaznap.blog.hu/api/trackback/id/tr645295320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása