Tizedik nap

2014.02.12. 11:25

Legalább is remélem, hogy a tizedik nap.

Ma este szablya forma előtt, ahogy Viking is mondta, csináltam egy kis faállást rávezetőként. A viszonylag hideg, valamaint a hűvös szél ellenére mégis úgy éreztem állás közben, hogy lassan melegem lesz, és a szél nem tud áthatolni rajtam.

Észrevettem, hogy faállás közben az egyik rossz testtartásom az, hogy az állam mindig kitolom, hiába is húztam be, valamiért mindig előre megy. Szóval erre jobban oda kell figyelni.

A szablya forma, szerintem, egész jól ment, bár a fordulások/pörgések lehetnének szebbek, hosszabbak, de egyelőre elégedett vagyok. Pár technikát meg nem ártana kicsit pontosítani, de ha minden igaz hétfőn lesz egy közös gyakorlás a csoporttal.

A nei gong heti adagját kicsit több, mint tíz perc alatt végeztem el. ami lehetne kicsit hosszabb is, szóval növelni kell a ki és belégzés hosszát egy kicsit, anélkül, hogy a tüdőbe menne a levegő.

A bejegyzés trackback címe:

https://szaznap.blog.hu/api/trackback/id/tr85811736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása