Huszonnyolcadik nap

Címkék: boxing shadow

2012.02.18. 11:35

Tegnapi nagy lendületem kicsit alább hagyott, nézegetek videókat, hogy is kéne egy-egy mozdulatnak kinéznie, és van még hova fejlődni.

A tegnapi, sőt, kvázi egész hetes csoportos gyakorlás után ma egyedül nem volt olyan élvezetes, hasznos a nyújtás, de azért megcsináltam. Mondom ezt úgy, hogy egész nap vártam, hogy mikor jön el az ideje, és nem is vártam ki, hanem előre hoztam. 

 

Terveim szerint az esti 48-as forma gyakorlásában inkább a befejező rész kap hangsúlyosabb szerepet, és ha elégedett vagyok, akkor jöhet egy egész, elejétől, a végéig.

Pont ezek lesznek azok a mozdulatok, amikhez tényleg kell a hely, forgok, pörgök, és leverem a vázát.

Lassan nekikezdek a formának (21:54), remélem nem lesz túl hideg hozzá, és nem is aqua tai chi lesz belőle.


Forrás

A bejegyzés trackback címe:

https://szaznap.blog.hu/api/trackback/id/tr624129339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása