Nem tudom mi történt, de már tegnap este is készültem belehalni a lábemelésbe, biztos valahogy máshogy csinálom, mint eddig, talán Viking szavait követve néztem a derekam, hogy emelkedik-e.

Nem tudom, de a lábam is nehezebben.

Ráadásul deréktól lefelé minden rendelkezésre álló izmom fájdalommal kiált felém.

Ha már úgy is felmerült a zsiráf kérdés tovább indulhatunk ezen a vonalon, és a többi vállalást is be lehet mutatni ezen a nemes állaton

A lenti képen éppen az ál(l)at a lábujhoz gyakorlatot végzi, nagyjából olyan sikerrel, ahogy én is szoktam, talán elmondható, hogy rokonlelkek vagyunk.

Az se elképzelhetetlen, hogy a földre lapuló kígyót keresi tekintetével, de akkor ma inkább felfelé kéne emelni a tekintetét.

Visszatérve az állatkertből megcsináltam a délutáni lábemelést ..

Ezeket a sorokat már hátonfekve írom, nem tudom mikor tudok legközelebb felkelni.

Lábam nyúlása kifejező, mint terminátor arcmimikája. Mintha kiöntöttek volna betonból, és a gyakorlás időpontjára megkötött az anyag.

Borzasztó.

Azt hiszem, hogy jobb nem tovább eröltetni, a végén csak meghúzom magam, és az nem nagyon vezet sehova, illetve ellentétesen.

A közérzetem sem az igazi, pedig a reggel egy hatalmas nagy mosollyan indult.

A bejegyzés trackback címe:

https://szaznap.blog.hu/api/trackback/id/tr874142536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

viking 2012.02.20. 16:28:30

Nekem annyira bejön ez a humor!!! Olvasom és a hátamon forgok közben.
Szerintem a kígyó és a zsiráf között nincs is sok különbség, ahogyan azt már a Kis Hercegben is olvashattuk. Lehet még rajzzal is tudom illusztrálni.
Hajrá!

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2012.02.20. 17:01:06

:) ha csinálsz illusztrációt simán feltszem

azért vigyázz a hátadra (:

Bátori Ági 2012.02.24. 00:26:11

... azt mondta nekem a múltkor vki, hogy ésszel kell nyújtani. ;) A cél állítólag nem az, hogy beleszakadj. :) Bár nekem most nagy a szám, mert gyógyulás projekt van a héten(azzal "csak" a tai chi és a Bian gyakorlás fért össze), de majd nemsokára a felüléseket, lábemeléseket is folytatom. Szuper, hogy írod ezt a blogot!

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2012.02.24. 12:35:06

@Bátori Ági: ajh, nem a nyújtással volt a baj, hanem inkább megfázásszerű valamivel :(
süti beállítások módosítása