Harminckilencedik nap

2012.03.01. 09:12

Olyan szépen mosolyog a napocska, hogy azon gondolkodom át kéna gyakorlások időpotját napsütéses órákra, bár a ma esti/délutáni nem egészen ezt az elgondolást követi, de legalább csoportos.

Mindjárt ki is megyek, és lenyomok egy formát.

Nem sikerült eljutnom a közösségi izomnyúzásra, ezért itthon végeztem el egy nagyjából negyven perces sorozatot. Szerintem egy-két dologban tök ügyes voltam, de ugye ez elég relatív, gyógytornán is azt hittem, hogy már keresztre feszültem.

Nap közben, meg munka vége elött csináltam egy-egy formát, így nagyjából a lelkiismeretem nyugodt.

A bejegyzés trackback címe:

https://szaznap.blog.hu/api/trackback/id/tr74258758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása