Negyvenharmadik nap

Címkék: of and earth masters heaven

2012.03.05. 12:47

A mai napot eddig végig aggresszívkodtam, a nyilazás elötti rúgást gyakorolgattam, ha annak lehet nevezni, és egész jól ment. Jobban, mint elvártam volna.

Talán ez lehet az:

15.Csapd meg a Lábad, és Szelídítsd meg a Tigrist

de bizonytalan vagyok, viszont a lábaim kezdem érezni.

Más is örüljön, ne csak én.

A bejegyzés trackback címe:

https://szaznap.blog.hu/api/trackback/id/tr94290345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bátori Ági 2012.03.08. 12:41:39

De ha bizonytalan vagy, akkor hogy szelídül az a tigris? :) Azt majd egyszer mutasd meg, hogy aggresszívkodsz végig egy napot - nem tudom elképzelni. :)

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2012.03.08. 12:57:41

mituán megevett, jól lakottan
süti beállítások módosítása