Ötvenkilencedik nap

Címkék: animal five gong qi

2012.03.21. 08:02

Ma reggeli lábemelést Viking ajánálásának figyelembevételével úgy csináltam, hogy a felsőtestem kicsit megemeltem, a komfortérzés fokozása végett.

Sokkal jobb.

Sokkal jobb volt, mikor végre végéhez értem.

Egy kis qi gong gyakorlás:

valahol éreztem, hogy a kígyóm még mindig nem az igazi.

Olyan szép idő van, hogy csak úgy vonzza a szabadtéri gyakorlást.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szaznap.blog.hu/api/trackback/id/tr374329929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása