Three

 'All things, material and spiritual, originate from one source and are related as if they were one family. The past, present, and future are all contained in the life force. The universe emerged and developed from one source, and we evolved through the optimal process of unification and harmonization.'


Az első állás teljesen könnyedén ment, lehet, hogy segített benne az a tény, hogy gyalag jöttem, és nem autóval, így egy kicsit bemelegedtek a lábaim. Valamint a buszon jobb dolgom nem lévén keringettem az energiákat.

Második gyakorlat során nagyjából 1:20-nál azt hittem, hogy meghalok. Onnantól kezdve a lábaim kellemesnek nem mondható módon fájtak. Leginkább az első combizmok, mintha egy nagy kazánba befűtöttem volna nyomta a meleget.

Eljött a nap legszebb része, és nekiállhatok a komplexumnak, majd egy kis nyújtással megspékelhetem az élevezetet.

Zokni nélkül sokkal jobban megy a gyakorlás, mert a lábaim nem akarnak szétcsúszni. Erről jut eszembe, hogy ma is szinte egész nap széles terpeszben álldogáltam, amikor eszembe jutott. Csak úgy kíváncsiságból kéne egy mostani fotó, talán kezdőképem van valahol.

Második körben lovagló- ás faállás közben valami meleget éereztem a combomban, de ez most nem a pokol kénköves fájdalma volt, hanem valami kellemes érzés.

Azt is véssük kőtáblába, ha az ember széles és mély állásban csinálja a felhőkezeket, akkor nem csak a csípő nyílik a belső combizmokkal együtt, hanema többi combizomcsoport is beszáll a játékba.

Komplexum után a guggolás is majdnem olyan könnyen megy, mint lovaglóállás végeztével. Még egy kicsit a nyakamba húztam a lábam. Aztán megyek brekegni az ágyba.

A bejegyzés trackback címe:

https://szaznap.blog.hu/api/trackback/id/tr195177200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása