Sixty Two

'Manifest yang 
In your right hand, 
Balance it with 
The yin of your left, 
And guide your partner.

Rohantam a pacival egy kört, egész engedelmes jószág volt, igaz a futástól a második perc közepénél nagyon kezdett erősödni a háta, és nyomta szét a lábaimat. Leszállni majdnem csak úgy sikerült róla, hogy leborultam. Azért jól vagyok.

Kicsit elszaladt az idő, és nem lóháton. A második állást most tudtam, reggel kettő. abszolválni. Most tudatosult bennem, hogy állás után a lábam úgy engedem ki, mint a pillangóülés után. Nem előre fáj, hanem oldalra, szóval szépen összezárt lábak.

Az állás amúgy nem ment könnyen, talán kicsit szélesebb álltam megint, ezzel nyugtatom magam, ha nem megy annyira.

A pérhuzamos talpéfogás jobb lábbra már egész pofás, a másikra még nem vennék mérget. Nagyjából ez mondható el a sarokhoz ülésnél is.

Lábra hajolgatásnál nem biztos, hogy a láb egyenesebb, de mintha jobban rá tudnék hajolni.

Zárásként egy kis komplexum, mert az mindenkivel jót tesz. A kilenc perces időt sikerült egyből felnyomni tízre, mert a faállásban két kör helyett hármat mentem. Lovaglóállásban jobban éreztem a combjaim, és a görcs lehetőségét, mint mostanában. Ennek oka lehet a nem olyan régen befejezett lovaglóállás gyakorlat, szép szóismétléssel élve, és mégis mást jelentve. A többi gyakorlat pedig sokkal olajozottabban ment, szintén köszönhető a bemelegítő lovaglásnak. Felhő kezek közben súlyáthelyezés előtt igyekeztem szétnyomni a tédeket, hogy ne hegyen-völgyön menjen, hanem a pusztaságban.

A bejegyzés trackback címe:

https://szaznap.blog.hu/api/trackback/id/tr395221067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása