Hatvanharmadik nap

Címkék: tai chi chuan the art of peace

2013.04.14. 17:25

Sixty Three

The techniques of the Art of Peace are neither fast nor slow, nor are they inside or outside. They transcend time and space.

A jó idő beköszöntével kint gyakoroltam egy kicsit, nemmondom, hogy komplexum közben a lábam kevésbé akart volna görcsölni, mint egyéb alkalmakkor. Stopeeróra hiányában a lovagló- és faállásban a keringetést számolam, testsúlyáthelyezésnél és felhő kezeknél két-két percet vártam az órán. Ami igaz, akár a többi gyakorlatnál is nézhettem volna, de ott tudom adott idő alatt mennyi kört csinálok meg.

hatvanharmadik.png

Jó volt elképzelni, hogy pl felhőkezek gyakorlása közben felröppenő  faleveleket az energiám mozgatja, és akkor én leszek a léghajlító.

A lovaglás és a remegő lábak viszonya se nagyon változott meg. Sőt még időben is hamarabb érkezett egy kicsit, mint szokott, vagy remélni szoktam. 1:45 környékén már kezdett izzani a lábam, belső combizmok. Tök fura, hogy így kis idő elteltével is jó belegondolni az állásba, de közben nem annyira.

A bejegyzés trackback címe:

https://szaznap.blog.hu/api/trackback/id/tr735222319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása