Sixty Four

'Spring forth from the Great Earth; 
Billow like Great Waves; 
Stand like a tree, sit like a rock; 
Use One to strike All. 
Learn and forget!'

Meleg beáltával a paci egyre kevésbé tudja elviselni, hogy a hátára ülök, és minél hamarabb le akar dobni a hátáról. Lassan kezd rodeová átalakulni a gyakorlat, így küzünk egymással. 'Kicsit' megeröltetve magam és a lovam, újabb csúcsot állítottam fel három perc húsz személyében.

Lovaglás után egy kicsit a nyújtópajtásom hátára is tettem a lábam a biztos sikerr és lábfájás érdekében. Valamint egy kis párhuzamos talpélfogás, sarokhoz ülés. Természetesen se a lógás, se a guggolás nem maradhat ki, az utóbbi lovaglás után könnyed gyakorlat.

Második lovaglás után. Nem mondom, hogy nem izzadtam bele, és a lábam se fájna. Kicsit próbálgatom a határaim, hiszen kicsit szélesebb állásban csináltam ismét. Szép könnyedén mentem le víszintes állásba. Csípő nyílt rendesen, vele együtt a combizmok is, és a vádlik is fájnak.

A lenti képen a lovaglás befejeztével éppen párhuzamos talpélfogást végzek a rosszabb, bal lábamra. Így nézve megint nem tűnik olyan szépnek, mint benne állva.

bal_zsiri.png

A gyakorlás sokkal jobb, ha nem egyedül végzi az ember, hanem van gyakorlótársa, jelen esetben gyakorzsiráf. Az volt az érdekes, hogy nem a megszokott izomcsoportokban éreztem a húzódást, hanem inkább a hátsó részen, comb, vádli.

Azért, hogy a lovam se érezze magát elhanyagolva mentem még egy kört vele. A bal lábam sokkal jobban el akart fáradni, azért a jobb se panaszkodik combfájás terén.

A bejegyzés trackback címe:

https://szaznap.blog.hu/api/trackback/id/tr75223188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása