76_nap.pngSeventy Six

'In extreme situations, the entire universe becomes our foe; at such critical times, unity of mind and technique is essential - do not let your heart waver!'

Bár a nap otthoni lovaglóállással kezdődött, ami egész könnyed volt. A végén kicsit remegő lábakkal, de nem annyira vészesen. Mivel otthon nem olyan köckaköves a padló, mint a munkahelyen, az állás szélességét nem tudtam annyira nyomon  követni.

A hetvenhatodik, szombati nap leginkább a tai chi világnappal telt el. Kint voltam, ott gyakoroltam, és hallgattam meg néhány előadást, igyekeztem elsajátítatni az ott látottaka, hallottakat.

Az esti komplexum viszont elég kimerítőre sikeredett, főleg az mély állások voltak azok, amik igencsak kikezdtéka lábamat, a belső combizmokat.

Mindeneesetre túléltem.

Már nincs is sok hátra.

A bejegyzés trackback címe:

https://szaznap.blog.hu/api/trackback/id/tr345251340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása