Ez a nap is úgy talált rám, hogy minden létező izmom fájt, anélkül, hogy csináltam volna valamit. Ez az érzés megmaradt lovaglóállás közben is.

Az állás ideje 3:20 volt, illetve reggel 10 óra, de az olyan skat nem árul el. Nem éreztem késztetést, hogy tovább folytassam a lábaim gyilokását

Belső combizmok húzódtak, és a csípő nyílt, aztán a többi izom is elkezdett fájni.

Valami okból kifolyólag a vádlim akkor is fájt,ha éppen nem csináltam semmit, talán csak úgy megszokásból.

A lábam hátsó feláében futó izmok elég merevnek tűntek előre hajolgatás, loógás közben, Ezen egy kicsit segített az, hogy a lábam feltettem egy kb derákmagas tárgya, és hajolgattam rá.

A bejegyzés trackback címe:

https://szaznap.blog.hu/api/trackback/id/tr275301509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása