aranykakas.pngSzáz napos kihívás? Aludj rá egyet, és igen, alvás után már csak egy gyakorlatsor és vége.

Combjaim lazák, mintha betonkeverővel masszíroztam volna ki őket, szóval nagyon nem bánom, hogy már csak az utolsó lépépések vannak hátra.

A vállalt gyakorlatok nagy részét a hétvégi táborban teljesítettem, sőt komlexumot túl is. Azért a ching táboronh lehet, hogy kicsit gondolkodni kéne. Mondjuk az vicces volt, hogy az arany fácánt megtanítottam pillangózni.

Mára vonatkozóan éppen befejeztem a lovaglóállásom. Közben nem is éreztem nagyon, hogy beton lábaim vannak. Utána se annyira, inkább csak a szokásos izomfájások érkeznek.

A bejegyzés trackback címe:

https://szaznap.blog.hu/api/trackback/id/tr45307951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása