Gyakorlás a szabadban

Címkék: tai chi faállás

2013.09.01. 12:27

Tegnap a nyár utolsó leheletét kihasználva elmentem az erdőbe egy kis faállásra. Ott legalább autentikus a környezet, egészen más érzést tud adni.

Nem végeztem sokáig a gyakorlatot, nem eresztettem gyökeret, csak pár percig váltam az erdő részévé.

Valamint csináltam néhány qi gong gyakorlatot a köröt egyesítéséből, már amennyire emlékszem rájuk. Szeretem őket, szóvak jobban el kéne mélyülni benne.

Este viszont megint úrrá lett rajtam a gyakorolhatnék vágy, lehet, hogy a megevett sok süti okozta lelkiismeretfurdalás.

Először csak sétáltam egyet a házak között, és közben a megszokott focipálya gyakorlótér helyett találtam egy szép nagy füves területet, ahol meg tudtam csinálni a formát.

Valahol a közelben házibuli is volt, így zenei aláfestés is volt hozzá.

A bejegyzés trackback címe:

https://szaznap.blog.hu/api/trackback/id/tr705487142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása