Negyedik nap

Címkék: tai chi nei gong faállás

2014.02.06. 07:06

Már tegnap is meg voltam róla győződve, hogy teknősbékát kell lélegeznem, de szerencsére megnéztem az instrukciókat, és kiderült, hogy hasi légzés van ülve, ami a mai napra is érvényes.

Milyen jó, hogy megnéztem, ennek ellenére kevesebb ismétléssel csináltam meg, amire ma jöttem rá. Basszus! Nem tudok számolni, ma pár darabbal többet végeztem. Az előírt gyakorlat 36 lenne, de ma sikerült ezt 38-ra feltornászni közel hét perc alatt.

Az is kiderült, hogy nem baj, ha a vádlim húzódik, akkor lenne probléma, ha valamelyik izületem fájna,

Telefonhívással megszakított faállás hat perce. Jó hír, hogy a vállaim most nem kezdtek el zsibbadni öt perc körül, se a hatodiknál, viszont a hátam egy kicsit fájt, de ennek orvoslására tegnap kaptunk instrukciókat, szóval elégedett vagyok, csak annyiben nem, hogy félbe kellett hagynom a gyakorlatot.

Túl a szablya formán, és a fennmaradt gyakorlatokon. A szablya forma gyakorlása elég izgalmasra sikeredett, hiszen este, már a sötétben álltam neki, ami egyensúly szempontjából nem biztos, hogy a legjobb hatással van, de most van kihívás, mikor máskor csináljam?

A bejegyzés trackback címe:

https://szaznap.blog.hu/api/trackback/id/tr765801071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása