Sokadik nap

Címkék: nei gong

2014.02.27. 09:35

Nem kimondottan gyakorlással összefüggő bejegyzés, talán inkább hatásáról, eredményéről szól.

Valamelyik nap észrevettem, hogy a hasamat már nem csak a megszokott módon tudom behúzni, alul, hanem fönt, nagybjából a bordák alatt is. Egész mást érzést nyújt a két gyakorlat.

Valamint a légzőgyakorlatoknak hála, úszás közben sem akartam hamar vízbe fulladni, hanem jóval tovább bírtam levegővétel nélkül.

Annak érdekében, hogy a kihíváshoz is kapcsolódjan ez a poszt, úgy érzem, hogy a teljes légzés közben az eddigi három másodpercet feljebb tudnám vinni egy kicsit, mert belégzés közben ezen már túljutottam, igaz hogy a kilégzés szorzója a nehezítő tényező.

Megnétem, hogy mi lene, ha szorzót váltanék. Jelenleg még úgy érzem, hogy fulladásos halál.

A bejegyzés trackback címe:

https://szaznap.blog.hu/api/trackback/id/tr845834889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása