Negyvenharmadik nap

2014.03.18. 00:18

Kötelező szably formát letudtam kiscsoportos foglalkozás gyanánt. Úgy általánosságban véve megy a forma, bár a forgásokkal továbbra is vannak fennálló összetűzéseim, valamint a forma lezárásánál az utolsó pár lépést még jó lenne pontosítani, szerdán úgy is edzés, szóval azt hiszem ez sikerülni fog.

Biciklivel való közlekedés nyomán azt gondoltam, hogy a faállás nehézkes lesz, jó nagy adag izomlázzal, mégis inkább fa az orkánban című darabot adtam elő. Izegtem, mozogtam, forogtam, nagyon fel voltam pörögve, nem is igazán tudtam megállni egy helyben, így a tervezett idő helyett csak harminchárom percet sikerült megcsinálni.

A nei gong ismerős része, szerintem, már egész jól ment, az újabb feladatok még jelentenek izgalmas, néha értetlen pillanatokat, de szintén edzés, ami lassan átalakul faq-vá.

Az egyik dolog, hogy keresem a pontjaimat, és ezt nem a bírók adják, hanem meg kell keresni őket, úgy gondolo

A bejegyzés trackback címe:

https://szaznap.blog.hu/api/trackback/id/tr805867035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása