Hasonállás

Címkék: nei gong

2014.03.27. 13:22

Ez a bejegyzés szintén nem a gyakorlás mikéntje miatt született meg, hanem eredményét igyekszik bemutatni, vagy valami hasonlót.

Többen a száz napos kihívást végző társaim közül többen is hasizomgyakorlatot vállaltak, és egyik nap ráálltak egymás hasára, hogy mennyire bírják.

Innen vettem az ötletet, hogy próbát tegyek vele én is, igaz hogy nem hasizmozok, de a nei gongnak is hasonló eredményt produkálnia kéne.

A teszt elvégzéséhez nem egy állig felfegyverkezett viking harcost kértem meg, hanem egy kisebb tömeggel rendelkező társat.  Egyik lábával a hasmra állt, majd egyre jobban ráhelyezte a testsúlyt, majd szép lassan a másik lábával átlépett felettem.

Nem azt mondom, hogy életem legszebb pillanatának egyike volt, de annyira nem is volt rossz a dolog.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szaznap.blog.hu/api/trackback/id/tr35881201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása