Hatvannyolcadik nap

Címkék: tai chi szablya forma nei gong

2014.04.11. 22:12

Újra bizonyosságot nyert, hogy kint a szabadban jobb gyakorolni, mint a négy fal között, bár kicsit féltem attól, hogy az időjárás változása kedvezőtlen hatást fejt ki. Szerencsére ez  nem történt meg, ismét szép időben tudtam locsolni a fámat.

Előtte már nekiálltam egyszer a szobában gyakorolni, de annyira nem akart menni, hogy jól érezzem magam benne, viszont a csillagok alatt, mélyen lélegezve szinte repült az idő. Igaz, hogy volt már jobb gyakorlatom ennél, de panaszra semmi ok.

Szablya forma új cipőben, és a forgások is egész jól mentek. Azt mondom, hogy a formával elégedett vagyok, bár még mindig van hova tovább. Az sem kizárt, hogy a gyakorlás minőségét javította, hogy most nem iszonyat későn álltam neki kicsit fáradtan, hanem előtte.

Nei gong-gal kapcsolatban pedig a teljes légzéssel még mindig/megint hadilábon állok, de néha vannak már biztató jelek, nem Mel Gibson félék.

A bejegyzés trackback címe:

https://szaznap.blog.hu/api/trackback/id/tr926022115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása