Valami csak történik gyakorlás közben, mert úgy érzem, hogy az alsó dan tien elkezdett mocorogni, vagy legalábbis valamiféle fura, eddig nem ismert dolgot művel. 

Mindjuk elég sokat van 'használatban' mind nei gong, mind faállás közben.

Ma felébredtem reggel négy körül, és gondoltam, ha már ébren vagyok, akkor legyen egy kis faállás. A pici tényleg pici lett nagyjából negyed óra.

A nei gongos teljes légzéssel még mindig problémáim vannak, de pont most jöttem rá, hogy teljesen más jellegűek, mint az elején volt. Akkor sokszor bepánikoltam, hogy úristen nem fogok levegőt kapni, most pedig inkább úgy érzem, hogy bentreked a levegő, és kilégzés után nem tudok belélegezni, vagy a kilégzés is nehezen megy már.

Valamint az is felmerült bennem, hogy idén azért volt kicsit nehezebb írni a gyakorlatokról, mert a vállalt feladatok nagy része inkább belül működik, és nincsenek kintról látható jelei.

Ez alól kivétel a szablya forma, mindjárt megyek is gyakorolni.

A bejegyzés trackback címe:

https://szaznap.blog.hu/api/trackback/id/tr266135196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása