Újra a kínpadon.

Reggeli lábemelésen túl, úgy érzem, hogy most megint itt az ideje egy sorozatnak.

Zhang Sanfeng

Reggel a huszadik emelés környékén kezdtem el érezni a gyakorlat hatását

Ő pedig egy víz sárkány, mondjuk nem a mienk.

 

Közben elkezdtem átrednezni a lakást, és lassan lesz akkora helyem, hogy bent is tudják formát gyakorolni, csak még rendet is kéne tenni.

Lehet, hogy kicsit túlzó kijelentés volt, de mindenképpen nagyobb a hely, ezáltal máshol kisebb.

Új kínzó módszert találtam ki nyújtás gyanánt, illetve egy meglévő másik verzióját. Gát ülés alapból esélytelen próbálkozás, ezért általában be szoktam tenni a másik lábam magam elé.
Na most ezt úgy csináltam meg, hogy leültem a kanapé szélére, és nyújtani való lába feltettem a szélére, mintha gátülésben lenne.

Nem volt kellemes érzés.

Talán majd a forró fürdő után

A bejegyzés trackback címe:

https://szaznap.blog.hu/api/trackback/id/tr544096296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása