Harmincötödik nap

2012.02.26. 10:01

Legalább is azt hiszem, de lehet, hogy elcsúsztam a napokat nézve, ugyanis február 19-én nincsen bejegyzés, viszont a napok számozása töretlen. Lehet, hogy nálam is lesz egy szőkőnap.

Reggel felemeltem a lábaimat, és rögtön egy szép napos reggelre ébredtem. Semmi említésre méltó dolog nem történt.

Elérkezett a nap legszebb pillanata, a nyújtás ideje.

Mondhatnám, hogy tegnapi lelkesedésem töretlen, de nem lenne teljesen igaz, kicsit visszaesett a lelki támogatottság, így is kb bő negyven percen keresztül tettem keresztbe láb- és egyéb izmaimnak.

A formában az utolsó pár mozdulat már 'csak' inverze más, már ismert, elemeknek, de mégis valahogy nagyon nem akarok ráállni.

A bejegyzés trackback címe:

https://szaznap.blog.hu/api/trackback/id/tr344208055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása