Harminchetedik nap

2012.02.28. 00:00

Mai adag nagy része megint edzés keretein belülre van tervezve.

Ma egész kellemes állapotban vannak a lábaim, nem érzem, hogy olyan nagyon fájnának, vagy kicsit, najó. Biztos megijedtek a beígért kimasszírozástól, vagy én.

Égnek hála este/délután edzés, és az állapot változáson mehet át.

Csak este még az edzés után egy sorozat lábemelés

Valamiért ma a nagy edzés nem volt olyan nagy mérföldkő, de azt  hiszem, hogy ez meg is látszott, biztos a vászonra vetett szégyenlőség lehetett az oka.

Viszont a kicsi edzésen visszakaptam az elmaradt nyújtást, és úgy éreztem, hogy eléggé helyt is álltam, bár nem bírtam ki mindent állásban.

És yippiyé lassan elkezdünk szablya formázni, bár az elmondottak alapján még inkább izomláz gyanús napok várnak rám.

'Ide veled régi kardom'

A bejegyzés trackback címe:

https://szaznap.blog.hu/api/trackback/id/tr294215881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása