tábor

Címkék: viking tábor tai chi telkibánya sanbao

2012.07.16. 09:28

Kiderült, hogy a vikingek, vagy legalább egy részük, Telkibányán él, vagy ha nem is, akkor táborokat tart ott, meg máshol is.
Ennek keretein belül kerültem le én is a helyre, mivel úgy gondolom, hogy a tai chi-val jobban összeegyeztethető a vegetáriánus étrend, ezért hús nélküli hetet tartottam. Aki ismer, tudja, hogy elég válogatós vagyok, vagy voltam, vagy nem is tudom, de kb. mindent megettem, amit elém tettek, és nem húztam a szám.

Indulás, sajnos a napocska visszautassította a visszautasíthatatlan ajánlatot,ami ezek szerint nem volt az. Viszont egyből kaptam új játszópajtásokat, így nem unatkoztam az úton, hanem eltévedtem. Kisebbik gond volt, hogy nem volt nap, az már jobban aggasztott, hogy esetleg eshet az eső,utastársaim átélhették az aggodalmam, mikor találkoztak az eső és az ablaktörlő viszonyával.

Dávidról kiderült, hogy 'álmában' is sokat beszél, illetve képes társalogni a többiekkel értelmesen. Az utazás kellemesen telt el, mire a 'gyerekek' elaludtak az eső elkezdett szemerkélni, és a már említett ablaktörlővel felébresztettem őket, azóta is rémálmaik vannak, vagy nekem.

Valamelyik településen, Telkibánya közelében, vételeztünk gyümölcsöt, ha már nem találunk oda, legalább éhen ne vesszünk. Fent nevezett települést végigjártuk, de nem a nevezetességeket néztük meg, hanem a gyermektáborokat, jó sok van belőle.

Azt hittem, hogy az elsők között érkezünk majd meg, de a hit és a valóság között nem mindig találni meg a metszéspontot. Első nap nem járt vacsora szegény éhezőknek, de szerencsére egyik társunk saját konyhán élt, és jutott nekünk is belőle. Ha a koynhások előre látták volna, hogy mi vár rájuk, akkor lehet, hogy a hét többi napján se kapunk enni, esetleg minket szolgálnak fel.

A táborban négy-öt ágyas szobák voltak, ahol az ágyak egy része emeletes volt, gondoltam felmászok a tetőre, legalább otthon érzem magam, de azzal nem számoltam, hogy edzőtábor lévén izomlázam is lesz, és ugyanúgy fel és le kell mászni, mondjuk arra sem, hogy kizárnak a házból, ami szintén nem egyedülálló eset.

A táborban 6:15-kor kezdődő qi gong edzéskor nosztalgiával tekintettem vissza a munkahelyemre. A nap többi része emberi módon telt el, reggeli edzés, ebéd, pihenés délutáni edzés vacsora, és sok-sok teázás. Innen is köszönöm, hogy itattatok.

A lenti kép is a tábor egyik napján készült, de még mindig nem tudom, hogy toltam-e ..


Tényekbe foglalva: nem jól, de mindenképpen vidáman csináltauk a gyakorlatot. A 'kocka' gyakorlat egy része, hogy a geekek is örüljenek.

Táborban a következő dolgok elsajátítására/pontosítására tettünk kísérletet:

  • 48-as forma
  • szablya forma, egy kicsit haladtunk előre
  • kis kard, itt inkább csak az emlékek előhozatala történt meg
  • lándzsa forma, mindenki örömére
  • energia keringetés
  • pincérek kikergetése a világból, talán ebbe a csoportba tartoznak a konyhás nénik is


Nyitott kérdés mardt még az is, hogy az Aranybánya fogadóban szívesen látnak-e minket.

A bejegyzés trackback címe:

https://szaznap.blog.hu/api/trackback/id/tr614659251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bátori Ági 2012.07.20. 13:31:48

Mesélj még, légyszi'! Imádom olvasni. :)) A társaság és a tai chi miatt nagyon jó volt ott lenni, és kicsit visszajött a hangulata az egésznek az írásod olvasása közben. :) Köszi!

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2012.07.20. 14:05:16

@Bátori Ági: nem kizárt, hogy írok még hozzá :)
elé, után, vagy bele
süti beállítások módosítása