Ma edzés nap van, így a gyakorlatok egy része áttevődik oda. Ezen felül nagyjából a komplexum és a lovaglóállás marad meg.

knight.png

Mai első lovaglóállás

01:36.861

Az elején a combom belső felében éreztem a gyakorlás mivoltát, majd kicsit mélyebben csinálva az állást, a combom hátsó izmai is elkezdtek feszülni.

Második kör:

01:48.717

Ez az eredmány nem annyira pontos, mert elfelejtettem nullázni a stoppert, és a két eredményt kivontam egymásból, de a váltószámok mássága miatt a kapott eredmény nem bztos, hogy teljesen helytálló.

Igazából a hátsó combizom feszülését éreztem egész idő alatt, amig fel nem akartam emelkedni, itt megint bizonyosságot nyert, hogy a comb belső felét is éri terhelés.

Harmadik próbálkozás során:

02:00.854

Szóvál átléptem a bűvös két perces határt, viszont most lépni nem nagyon tudok. Remegett kezem lábam, pedig  nem is randi volt. Leginkább a lábam hátsó fele húzódik, ezüst érmes a comb belső fele.

Komplexum

A gyakorlatsor elvégzéséhet kaptam néhány plussz feladatot, illetve kiegészítést. Az újonnan kapott cuccokat, enegriaáramoltatás, nem tudom mennyire sikerült megoldani, de a lábaim be akartak görcsölni. A többi, ismert feladatnál pedig a húzóláb volt a jelszó. Egy hétig biztos, aztán váltunk.

Mindesetre van száz nap, hogy megoldjuk, aztán még jó pár év.

A bejegyzés trackback címe:

https://szaznap.blog.hu/api/trackback/id/tr755075886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása