Az emberek ugye jobb, vagy bal lábbal kelnekfel, és ez alapján lesz jó vagy rossz napjuk.

Ezzel szemben szinte lovaglóállással keltem, így velem tartanak a nap jó és rossz tulajdonságai is.

Kíváncsi voltam, hogy csak így váratlanul csinálok egy gyakorlatot akkor mi lesz. Nem a legjobban sikerült volt, az elején nem igazán tudtam elég mélyre menni - süllyednivel másra gondolnék -, de a táv felénél eljutottam oda is. Viszont nem olyan szépen olajozottan ment, ahogy előtte, jobban fájtak a lábak.

Mondhatni ébresztőt fújtak.

Megcsináltam még egyszer az állást, nem volt olyan vészes, de sima úgynek se mondanám, a tegnap-tegnapelőtti könnyedség kicsit tovaszált.

Komplexum is kipipálva mára, bár nem volt teljesen korrekt a gyakorlat, nem egészen ott jártam a fejemmel közben. A második körben el is rontottam a sorrendet, lovaglóállás után jött a súlyáthelyezés. Viszont közben is inkább minha a csipőm nyilna. Remélhetőleg mert szebben csinálom.

Ha az ember elcseszi a napját, akkor csak este marad ideje egy kis nyújtásra, ami nem biztos, hogy az igaz. Azt viszont valaki igazán megmondhatná, hogy miért fáj a fenekem minden gyakorlat közben.

A bal vádlim elég feszültnek tűnik így az éjszaka előtt, de mégis úgy érzem, hogy egy lazító alvás lesz a mai.

Aztán nehogy úgy ébredjek, mint a hivatkozott filmben.

Vagy esetleg békaként, ha póz alvásban talál.

A bejegyzés trackback címe:

https://szaznap.blog.hu/api/trackback/id/tr945125686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bátori Ági 2013.03.11. 14:18:10

Én mindig direkt "elcseszem" napom, és az esti levezetés része a 20 perc nyújtás, ami ráadásul bővül picit, mert vannak kedvenc gyakorlataim. :D
Elképesztő, mennyit erősödnek a lábaid! Ügyi vagy!:)

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2013.03.11. 14:38:28

@Bátori Ági: a direkt elcseszés az tervezés :)

nem biztos, bár valószínű, hogy erősödtek a lábaim, de valahogy úgy érzem, hogy nem izomból tartom magam, hanem valahogy, és nem azért fáj a lábam, mert tartom magam, hanem mert nyúlnak a cuccok

Bátori Ági 2013.03.11. 14:50:08

" a direkt elcseszés az tervezés :)"
jogos! :D
süti beállítások módosítása