Ötödik-hatodik nap

2014.02.08. 07:08

Sajnos az ötödik nap kb úgy egészben kiesett, ahogy volt. Egész napom az ágy és a wc között tölöttem el, így gyakorlásra nem igen volt lelkierőm.

Viszont belegondolva a dolgokba, mintha minden év hasonló szakában felütötte volna  a rosszullét magát, ami annyira szintén nem meglepő, mert influenza járvány van, bár simán gyomorrontásra gondoltam.

A tegnapi rosszullét után ma is inkább csak könnyedebben vett gyakorláson estem túl. A lélegzésnél a hasbehúzás nem volt olyan mély, nehogy megint a wc-n kössek ki. Instrukciók szerint inkább a lazításra igyekeztem koncentrálni.

Valamint abszolváltam egy tíz perces faállást, ahol néha-néha mintha éreztem volna  a labdát a lábaknál is.

Szablya forma nem igazán ment, mert a legkisebb fordulásnál elkezdett fájni a fejem, valamint szédültem is, ami egészen biztosan nem volt jó hatással a gyakorlásra.

A bejegyzés trackback címe:

https://szaznap.blog.hu/api/trackback/id/tr775805292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása